Leta 2020 je podjetje podpisalo strateško partnerstvo s Sony Pictures za izvajanje različnih marketinških dejavnosti z uporabo svoje intelektualne lastnine. Prek medijskih platform, kot so filmi, animacije in digitalne vsebine, je podjetje strankam omogočilo, da izkusijo nove izdelke, tehnologije in prihodnost Hyundaia.
V novem filmu Spider-Man bo Hyundai predstavil različne mobilnostne rešitve, kot je flying prophecy, konceptni avtomobil, ki temelji na ioniqu 6, je pa namensko izdelano vozilo z napredno mobilnostjo v zraku. Za vključitev dinamičnega vidika prihodnje mobilnosti v animiranem filmu sta Hyundaiev oblikovalski center in sedež trženja blagovne znamke tesno sodelovala s podjetjem Sony Pictures že od začetka razvoja filma. Animatorji iz Sony Pictures so dodali oblikovne dodatke in tehnologijo za prikaz nove pokrajine prihodnjega mesta in mobilnosti leta 2099.
»Z veseljem delimo našo vizijo prihodnje mobilnosti s strankami prek franšize Spider-Man, ki je zelo priljubljena po vsem svetu. Tudi v prihodnje se bomo trudili polepšati vsakdan naših strank z različnimi zabavnimi funkcijami,« je povedal predstavnik Hyundaia.