Vendar pa obstajajo tudi negativne posledice »sharentinga«, saj starši otrok izgubijo nadzor nad distribucijo fotografij in videoposnetkov, ki jih naložijo. To je lahko zelo nevarno, saj se lahko otrokova identiteta ukrade ali pa otroke izpostavimo spletnemu zalezovanju in ustrahovanju. Poleg tega pa imajo lahko otroci, ki so preveč izpostavljeni na družbenih omrežjih, težave tudi s sovrstniki.
Zato so nekatere države, na primer Francija, sprejele stroge zakone, ki staršem omejujejo pravico do objavljanja fotografij in videoposnetkov otrok. Starši bi morali zaščititi zasebnost svojih otrok, saj je spoštovanje zasebnosti otrok zdaj bistveno za njihovo varnost, dobro počutje in razvoj.
Poleg tega pa obstaja tudi monetizacija otrokovega življenja na družbenih medijih, kar je še ena temna stran »sharentinga«. Nekateri starši zaslužijo denar s promocijo izdelkov in storitev prek svojih otrok. To pa lahko privede do tega, da se otrokovo življenje spremeni v marketinški projekt, kar lahko negativno vpliva na otrokovo psihično zdravje.
Zato je pomembno, da se starši zavedajo posledic »sharentinga« in da zaščitijo zasebnost svojih otrok na družbenih medijih. Otroci imajo pravico do lastne podobe in spoštovanja njihove zasebnosti. Starši pa bi morali biti odgovorni in se zavedati, da otroci niso njihova last, ampak samostojne osebe s svojo identiteto.
Sharenting ali monetizacija otrokovega življenja na družbenih medijih