Govorimo o nasmehu v najnovejši srhljivki Nasmeh, ki je ta konec tedna v kinematografe po državi privabila največ gledalcev in jih tudi močno prestrašila. Srhljivka Nasmeh spremlja psihoterapevtko, katere um se, potem ko je bila priča travmatičnemu dogodku svoje pacientke, obrne proti njej. Film je režiral Parker Finn in napisal tudi scenarij, v glavnih vlogah pa igrajo Sosie Bacon, Jessie T. Usher, Kyle Gallner, Robin Weigert, Caitlin Stasey, Kal Penn in Rob Morgan.
O ZGODBI:
Potem ko je bila priča bizarnemu in travmatičnemu dogodku, v katerega je bila vpletena njena pacientka, dr. Rose Cotter (Sosie Bacon) začenja doživljati zastrašujoče dogodke, ki jih ne zna pojasniti. Ko grozovit strah začne obvladovati njeno življenje, se mora Rose soočiti s svojo skrb zbujajočo preteklostjo, da lahko preživi in pobegne svoji grozljivi novi resničnosti.
Uspeh na svetovni ravni
Film režiserja Parkerja Finna, ki je njegov celovečerni režijski prvenec, je po podatkih Box Office Mojo tudi v ZDA v tem koncu tedna zaslužil kar 22 milijonov dolarjev. Film, ki je pred kratkim debitiral na festivalu Fantastic Fest, je konec tedna prejel večinoma pozitivne kritike in pomagal začeti sezono noči čarovnic. Pametna marketinška kampanja in preprosta zanka sta bili uspešni. Film je imel proračun 17 milijonov dolarjev, kar pomeni, da je na dobri poti, da postane uspešnica. Na mednarodni ravni je navrgel dodatnih 14,5 milijona dolarjev, skupaj pa je dosegel 36,5 milijona dolarjev. Če se mu bo uspelo izogniti velikemu padcu, preden bo čez nekaj tednov prišla noč čarovnic, bo to še ena velika zmaga za Paramount v letu, polnem zmag za studio.
Zmaga za izvirne grozljivke!
Najpomembnejše pa je, da je to še ena zmaga za izvirno grozljivko. Čeprav so se grozljivke dobro izkazale v postpandemičnem obdobju, je bilo nekoliko negotovo, ali bo izvirna grozljivka uspešna enako kot Krik ali Noč čarovnic ubija. Kljub temu je bil pred kratkim na vrhu lestvic Barbar, film Črni telefon pa je verjetno ena največjih uspešnic leta (glede na proračun). Zelo dobra novica je, da je občinstvo pokazalo, da je odprto za izvirne žanrske filme, kar bo spodbudilo studie, da bodo v prihodnje vlagali denar vanje. Denar je navsezadnje glavni jezik, ki ga govori Hollywood.