Tetra Pak in Dana sta danes predstavila prvo slovensko vodo Dana v embalaži Tetra Pak. Embalaža Tetra Prisma® Aseptic v velikosti 750 ml je prva tovrstna embalaža na svetu, s sodobno zasnovo. Nov, inovativni izdelek, ki je na voljo v velikosti 750 ml, je primeren za uporabo tako doma kot na poti.
Dana nenehno vlaga v svoj razvoj ter se tako prilagaja zahtevam trga in sledi trendom, ki jih postavljajo potrošniki. Pred kratkim so tako predstavili novo embalažo naravne mineralne vode Dana – Tetra Prisma® Aseptic v velikosti 750 ml. Na novo zasnovana embalaža je bila prvič napolnjena maja. Izdelek bo kmalu predstavljen na policah številnih slovenskih prodajaln, drogerij in bencinskih črpalk. Prejeli smo tudi že prvo naročilo s Švedske, veliko zanimanje zanj je tudi na hrvaškem trgu. Ravno v teh dneh poteka predstavitev izdelka na sejmu v Šanghaju.
Naravna mineralna voda v embalaži Tetra Prisma® Aseptic 750 s pokrovčkom HeliCap™27 je odgovor na potrošniške trende po vsem svetu. Francesco Faella, generalni direktor podjetja Tetra Pak za jugovzhodno Evropo, je povedal naslednje: »V podjetju Tetra Pak postavljamo naše stranke in njihovo rast v osrčje vsega, kar počnemo, naše poslovanje pa temelji na močnih partnerstvih. Veseli smo, da lahko naredimo ta korak naprej in skupaj potrošnikom zagotovimo še bolj trajnostne izdelke, med drugim tudi naravno mineralno vodo Dana.«
Novo embalažo izdelka je mogoče reciklirati, saj je izdelana večinoma iz kartona iz naravnih in obnovljivih virov. Les, ki se uporablja za embalažo, je prejel certifikat Sveta za nadzor gozdov (oznaka FSC™), ki zagotavlja, da uporabljen les prihaja iz dobro upravljanih gozdov in drugih obnovljivih virov.
Glede na pozitivno mnenje trgovcev na drobno, je embalaža Tetra Pak enostavna za prevažanje, zelo lahka in prava novost v svoji kategoriji. Zaradi vseh omenjenih značilnosti nova embalaža mineralno vodo Dana na policah predstavlja na popolnoma drugačen način.
»Na slovenskem trgu z negazirano vodo se kaže trend rasti. Podatki o porabi vode v Sloveniji za leto 2017 namreč kažejo, da se je trg v primerjavi s preteklim letom povečal za skoraj 8 odstotnih točk, kar predstavlja več kot 48 milijonov litrov porabe na leto,« je povedal Marko Hren, direktor podjetja Dana, in dodal: »V Dani ostajamo zvesti potrošnikom in svojemu poslanstvu, tj. omogočati boljše življenje s paleto novih izdelkov. Nenehno iščemo priložnosti, da slovenskim potrošnikom zagotovimo inovativne izdelke v vrhunski embalaži, in sodelovanje z družbo Tetra Pak smo to tudi zagotovili.«