Milenijci so najbolj "škrti", ko pride do napitnine v restavracijah in lokalih, kaže nedavna študija, ki jo je izdala spletna stran creditards.com.
Približno 10 odstotkov generacije rojene v drugi polovici osemdesetih let in v devetdesetih letih prejšnjega stoletja namreč nikoli ne pusti napitnine. Ta odstotek je višji pri vseh starejših generacijah.
Poleg tega je višina napitnine, ki jo milenijci pustijo, občutno nižja od višine, ki jo pustijo starejše generacije. Mladi američani tako natakarju privoščijo v povprečju približno 15 odstotkov cene na računu, medtem ko so starejše generacije bolj radodarne in puščajo v povprečju med 18 in 20 odstotkov napitnine glede na ceno na računu.
Razlog pa ni v naravni škrtosti te generacije, opozarjajo avtorji. Milenijci pustijo manj napitnine predvsem zato, ker so v ekonomsko mnogo slabši poziciji od starejših generacij.
Najvišje napitnine – približno 20 odstotkov – sicer puščajo univerzitetno izobražene ženske, starejše od 65 let.