Zanimivosti

Kako prodati idejo objekta in njegovega prostora?

Oglasno sporočilo
19. 6. 2018, 14.03
Posodobljeno: 19. 6. 2018, 14.14
Deli članek:

Lastniki dotrajanega objekta ali prazne parcele se pogosto srečujejo z vprašanjem – kako naprej? Ste tudi sami lastnik dotrajanega objekta in bi želeli oplemenititi vašo investicijo? Kako pritegniti pozornost bodočih vlagateljev ali kupcev vašega objekta k dejanski investiciji?

To so pogosta vprašanja današnjega nepremičninskega trga!

Glede na pretekle neprijetne izkušnje številnih investitorjev, pravzaprav sploh ni tako nenavadno, da so ti v gradnjah vseeno malo bolj previdni kot v preteklosti. V preteklih desetletjih so lastniki objektov in parcel najeli kredite, s sposojenim denarjem zgradili objekt in ga nato dali na trg, ob tem pa upali, da ga prodajo.

V smislu projektiranja je bila pot popolnoma zgrešena.

Zakaj? Bodoči uporabnik je bil neznana oseba. To pomeni, da se je njegov bodoči uporabni prostor oblikoval na pamet, v smislu mogoče pa mu bo to všeč, oziroma se je objekte in prostore v njih oblikovalo po sistemu všečnosti čim širše množice. Pravzaprav je bil pri projektiranju osnovno vodilo finančni vidik. Ker je investitor želel čim več iztržiti iz svoje investicije, so nastali razni majhni praktično neuporabni prostori.

Danes je situacija nekoliko drugačna. Izgleda, da so lastniki veliko bolj previdni in veliko manj zaletavi. Verjetno so povod za takšno previdnost tudi banke, ki ne dajejo kreditov kar povprek vsem in vsakomur, ter za vsakršno investicijo.

Kaj z nasedlo investicijo in kako poiskati bodočega kupca nepremičnine? 

Sprva je potrebno preiskati dano parcelo in morebitne objekt(e) na njej. Sledi analiza, s katero preverimo, za koga bi bila gradnja sploh zanimiva, ter kaj se nahaja v okolici gradnje in česa ni – določena pomanjkljivost lahko za določene kupce pravzaprav pomeni prednost.

Dobra analiza parcele poda osnovne smernice projektiranja in predstavlja podlago ter izhodišče za projektiranje. To pomeni, da po analizi lastnik parcele ve kaj narediti s predmetno gradnjo, uskladijo se tudi pričakovanja arhitektov in investitorjev oziroma bodočih kupcev.

Ključ do prodaje gradnje je prava predstavitev!

Pravilna predstavitev lahko proda vsako gradnjo primernemu investitorju. Bodočemu kupcu mora biti pred nakupom vse jasno - kako bo objekt izgledal in kako bo v njem živel, kako se bo v njem počutil in kaj lahko od prostorov pričakuje v njegovi prihodnosti.

Vse to lahko pove dobra virtualna predstavitev. Vizualizacija je le virtualna predstavitev nezgrajenega ali pa delno zgrajenega objekta in/ali njegove bližnje okolice. Slednje za morebitnega bodočega kupca, po ogledu predstavitve, pomeni dodatno prednost. Virtualno predstavitev se lahko brez finančnih vložkov v samo zgradbo, brez težav naknadno spremeni in prilagodi bodočemu kupcu. 

Pri pripravi odlične vizualne predstavitve vam lahko pomaga tim strovoknjakov iz Ateljeja LEO Vesna Požek s.p. , ki se pri svojem delovanju poslužuje načela ''ko si želite več''. Ne samo na papirju, ampak tudi pri resničnem sodelovanju. Ponujajo namreč celostni pristop – najprej k vizualizaciji oziroma virtualni predstavitvi vaše zgradbe, v nadaljevanju pa tudi k ostalim fazam projektiranja in nadzora pri izgradnji.