Lahko se muzamo do onemoglosti, vendar zakaj se ne bi vozili na kovčku, ko električni skiroji, rolke in hoverboardi niso več nič posebnega. Kovček je dovolj majhen, da ga je mogoče vzeti na krov letala in spraviti v stropni predel večine letal, v njem pa je kljub vsemu dovolj prostora za prtljago.
Na krmilu sta ročka s plinom in zavora, da se ne zaletimo v potnike ali karkoli drugega, kar bi lahko povzročilo nekaj bušk.
Kjer lahko vlečemo prtljago
Seveda motorizirani kovček ni primeren za vse podlage. Velja, da lahko vozi povsod tam, kjer lahko vlečemo običajni kovček s koleščki, kar pomeni po dokaj gladkih površinah. Torej tudi po pločnikih velikih mest, ne le v prostornih halah potniških terminalov. Baterija se napolni v uri in pol, zadostuje za kakšnih 15 kilometrov, z njo pa lahko napolnimo tudi svoje naprave, čemur sta namenjena dva USB-priključka.
Podvozje od rolke
Ideja je drugače zelo preprosta in brez večjih skrivnosti. Koleščka so plastična in podobna tistim na rolkah, kar pomeni, da lahko opravijo z manjšimi neravninami. Več kot to pa ne! Preprosto je tudi upravljanje, ki ne zahteva priučenja. Ven potegnemo krmilo, zraven ležišča pa je tudi ploščica s kazalnikom stanja baterije in gumbom za vklop motorja. Nato pa lahko že oddrvimo pustolovščinam naproti. Še na nekaj so mislili. Pred vkrcanjem na manjše letalo bo vseeno treba kovček poslati v njegov prtljažni prostor, takšen, kot je, pa utegne pocediti sline tatovom ali pa ga bodo preprosto izgubili. Zato ga lahko opremimo tudi s sledilnikom, povezanim v mobilno omrežje.