Zanimivosti

Dekle, ki je ustvarilo poklic modni bloger

sj
5. 5. 2016, 22.16
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Pred dnevi je Lorella Flego z velikim veseljem v eni od ljubljanskih prodajaln predstavila modno kolekcijo Chiare Ferragni, s katero se je že večkrat tudi osebno pogovarjala. Chiara je namreč tisto dekle, ki je ustvarilo poklic modni bloger.

Chiara Ferragni – dekle, ki je ustvarila poklic “modni bloger”.

Lorella je bila vesela priložnosti, da iz prve roke pove nekaj o najbolj znani modni blogerki na svetu, ki se uspešno uveljavlja tudi kot modna kreatorka.

Chiara prihaja iz Cremone in je bila vzorna dijakinja na klasičnem liceju. Pred štirimi leti je 27-letna Chiara na spletu ustvarila blog theblondesalad.com s kar tremi milijoni obiskov mesečno. Brez obotavljanja lahko rečemo, da je na svet spravila »modnega blogerja«, ki danes velja za poklic. Uspehu drobnega dekleta manekenske postave je botrovalo 50 odstotkov sreče ter 50 odstotkov pameti in sposobnosti.

“Zgledujemo se lahko druga po drugi, si postavljamo visoke cilje, dajemo vse od sebe in brezkompromisno delimo svoja čusta. Ženske, vse me smo super junakinje.” – Chiara Ferragni

Chiara, ki z nogami ostaja trdno na tleh, je ponosna na svoje korenine in poudarja, da se je prav v domačem kraju navdušila nad modo, ko je začela hoditi po nakupih, nakupovanje ji je prišlo v kri in cenejše kose je začela kombinirati z dražjimi. Čeprav veliko potuje, jo pogosto opazijo v domačem mestu, ko si s sestrama Francesco in Valentino v lokalu privošči vročo čokolado, se s kom fotografira, deli avtograme ali nakupuje. »Svetlolaska solatka« je zasenčila vse ameriške kolege, saj je v enem letu zaslužila osem milijonov dolarjev in s tem postala pravi fenomen. Business of Fashion, ena najpomembnejših spletnih strani z modnega področja, jo je označila za »eno najvplivnejših ljudi v svetu mode«, prisotna je na vseh pomembnejših modnih in družabnih dogodkih, od festivala v Cannesu do težko pričakovanih filmskih premier. A če ste mislili, da je njen uspeh zakrivil le njen blog, ste se zmotili. Blog The Blonde Salad namreč predstavlja le 30 odstotkov Chiarinih prihodkov, ostalo doprinesejo sodelovanja z drugimi blagovnimi znamkami in modnimi oblikovalci, reklame ter modna linija Chiara Ferragni Collection, ki jo je ustanovila pred letom dni, največji dobiček pa ji prinaša linija obutve.