Skupaj so ga razvili pri Seatu in športnem oddelku Volkswagna, namenili pa so mu kit aerodinamičnih dodatkov – nov sprednji odbijač, prepihan motorni pokrov in razširjene kolesne loke. K aerodinamiki pripomoreta karbonski sprednji spliter in ogromen spojler nad vrati prtljažnika. Avto je obut v 18-palčna kolesa z Michelinovimi gumami. V notranjosti ne manjkatata niti varnostna kletka in dirkaški sedež.
Potentneža poganja dvolitrski turbo štirivaljnik, ki zmore največjo moč 243 kW (330 KM) ter 410 Nm največjega navora. Spet je s šeststopenjskim sekvenčnim dirkaškim menjalnikom, ki ga dirkač prestavlja z lopatkami na volanu. Do stotice avto pospeši v 5,2 sekunde, končna hitrost pa je 230 km/h. Ob navitem motorju so izboljšane tudi zavore z večjimi diski, nastavljivo vzmetenje in bolj neposreden krmilni mehanizem, izdelali pa jih bodo vsega dvajset.
Direktor VW-jevega motošportnega oddelka Jost Capito je povedal, da bo avto kot nalašč za nove ekipe z ne preveč denarja, da pridejo do konkurenčnega in poceni dirkalnika.