Skupaj so ga razvili pri Seatu in športnem oddelku Volkswagna, namenili pa so mu kit aerodinamičnih dodatkov – nov sprednji odbijač, prepihan motorni pokrov in razširjene kolesne loke. K aerodinamiki pripomoreta karbonski sprednji spliter in ogromen spojler nad vrati prtljažnika. Avto je obut v 18-palčna kolesa z Michelinovimi gumami. V notranjosti ne manjkatata niti varnostna kletka in dirkaški sedež.
Zanimivosti
Ti ugodni izdelki so si prislužili znak “ODLIČNA KAKOVOST”
Potentneža poganja dvolitrski turbo štirivaljnik, ki zmore največjo moč 243 kW (330 KM) ter 410 Nm največjega navora. Spet je s šeststopenjskim sekvenčnim dirkaškim menjalnikom, ki ga dirkač prestavlja z lopatkami na volanu. Do stotice avto pospeši v 5,2 sekunde, končna hitrost pa je 230 km/h. Ob navitem motorju so izboljšane tudi zavore z večjimi diski, nastavljivo vzmetenje in bolj neposreden krmilni mehanizem, izdelali pa jih bodo vsega dvajset.
Direktor VW-jevega motošportnega oddelka Jost Capito je povedal, da bo avto kot nalašč za nove ekipe z ne preveč denarja, da pridejo do konkurenčnega in poceni dirkalnika.