Airlander 10 je bil leta 2009 razvit za potrebe ameriške vojske. Ker pa je ta projekt ostal nedokončan, se je njegov razvoj iz vojaških namenov preusmeril v komercialne namene.
Za razliko od običajnih letal Airlander 10 ne potrebuje letališke steze, saj lahko pristane na večini površin, vključno z vodo.
To neobičajno letalo lahko prevaža do 10 ton tovora, narejeno pa je iz ogljikovih vlaken. Notranjost je do vrha napolnjena s helijem. Za pristajanje in vzletanje, kot tudi za obračanje propelerjev, uporablja izključno dizelsko gorivo. Prostrana kabina pa je zasnovana na način, da se v njej udobno počutita tako pilot, kot tudi kopilot.
Airlander 10 je letalo daljše od nogometnega igrišča in je mešanica balona, letala in helikopterja, zasnovalo pa ga je oblikovalsko podjetje Hybrid Air Vehicles (HAV), ki dela za ameriško vojsko.
Letalo pa ima tudi ekološke prednosti, saj porabi zgolj 20 odstotkov goriva v primerjavi s porabo običajnega letala, nanj pa je moč namestiti solarne panele, veliko tišje motorje, v zraku pa lahko ostane skoraj pet dni in to s polno obremenitvijo. Dobro se obnese tudi v ekstremnih vremenskih razmerah (+54 do -56 stopinj Celzija).