Abarthova verzija ima dvobarvno zunanjo podobo z rdečimi poudarki na nosu, ogledalih in zavornih čeljustih. Oblikovne poteze so nekoliko agresivnejše, poudarjeni so stranski pragovi, na zadku pa so štiri izpušne cevi in dodatni vodi za zrak. Avto je obut v večja 17-palčna kolesa, za zavore so poskrbeli pri Brembu.
Avto poganja 1,4-litrski multiair s 170 KM in 250 Nm navora. Do stotice mali roadster pospeši v le 6,8 sekunde, končna hitrost pa je 230 km/h. Kupci si lahko omislijo ali ročni šeststopenjski menjalnik ali dvosklopčnika s prestavljanjem na volanu. Tu je še delna mehanska zapora diferenciala, dodajte še izjemno nizko težo 1060 kg, in zabava na cesti je zagotovljena. Avto gre v prodajo jeseni, stal pa bo 40 tisočakov.
Ob tem je Abarth predstavil tudi homologirano različico rally, ki ima povečani 1,8-litrski turbo motor, prirejen na 300 KM. Kakšen program bo Fiat oziroma Abarth ponudil dirkanja željnim, za zdaj ni znano, vsekakor pa znamo legendo v novi življenjski dobi videti tudi na relijih.