Družina, ki je z nami delila svojo izkušnjo, je točke zvestobe že unovčila: "Zbrane točke iz leta 2015 moramo porabiti do 31. 3. 2016, zato smo pred dnevi hčerki napolnili račun Mobi za 10 evrov in tako porabili skoraj vse zbrane točke."
Program zvestobe Telekoma Slovenije ponuja številne ugodnosti
Točke se članom zbirajo samodejno. Program zvestobe Telekoma Slovenije je pisan na kožo uporabnikom, saj lahko zbrane točke sami unovčijo po svoje. Izbirajo lahko med številnimi ugodnostmi. Že 10 točk lahko zamenjajo za še bolj ugoden nakup tablice, prenosnika, televizije ali drugega izdelka na obroke in brez obresti. Več na www.telekom.si, https://moj.telekom.si ali v Telekomovih centrih.
OSEBNA IZKUŠNJA
Ena od družin je povedala: »Že četrto leto zapored uživamo v prednostih, ki nam jih omogoča članstvo Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Pred leti smo v Telekomovem centru izpolnili pristopnico in od takrat se nam vsako leto točke samodejno zbirajo in nam prinašajo ugodnosti. Doma imamo internet, televizijo ter fiksno in mobilno telefonijo Telekoma Slovenije. Septembra smo zamenjali pakete in vse storitve povezali v paket Modri. Hčerka mobilnega telefona še ne uporablja veliko, zato za zdaj uporablja predplačniški paket Mobi,« povesta zadovoljna zakonca, ki sta lani Program zvestobe povezala s profilom na portalu Moj Telekom, s čimer je družina prejela dodatnih 200 točk. Naročili so se na skupni račun, ki jim poleg večje preglednosti nad računi za telekomunikacije prinaša še vsak mesec dodatnih 50 točk. Dodatnih 200 točk pa so prejeli še zato, ker so se odjavili od prejemanja tiskanih računov in se naročili na e-račun.
Točke zamenjali za ugodnosti
V letu 2015 so tako zbrali več kot 1800 točk. 10 točk so unovčili za ugoden nakup televizorja na 24 obrokov in 10 točk za nakup univerzalnega daljinskega upravljalnika. Doma si radi pripravijo pravi kino večer, zato jim filmi in risanke iz videotek SiOL večkrat pridejo prav. 400 točk so unovčili za nakup vsebine na zahtevo v vrednosti 10 evrov. 900 točk so porabili za popust na računu za 20 evrov. Točke so jim prišle zelo prav tudi decembra, saj so za darilo kupili tablični računalnik po ugodni ceni in na obroke ter pri tem porabili 10 točk. S točkami so napolnili hčerki tudi račun Mobi. Ob tem sta zakonca zadovoljno povedala: »Kot člani Programa zvestobe smo v enem letu prihranili več kot 100 evrov.«
Preverite stanje točk in jih unovčite pravočasno
Člani lahko stanje točk najdete na svojem mesečnem računu Telekoma Slovenije ali ga kadarkoli preverite na portalu Moj Telekom ali prek SMS-a tako, da z nosilne številke pošljete SMS z vsebino PZ TOCKE na 1919.
Zbrane točke zvestobe v letu 2015 je mogoče unovčiti oziroma zamenjati za ugodnosti samo še do 31. marca 2016. Ugodnost si lahko izberete in aktivirate osebno v Telekomovem centru ali na portalu Moj Telekom.
Ne zamudite, unovčite zbrane točke iz leta 2015 pravočasno, do konca marca in prihranite.