M2 je trenutno najbolj vroča novost pri BMW, zato si boljše promocije od nastopanja v dirkah motoGP ne bi mogli zamisliti. Osemnajst dirk na petih kontinentih. A vendarle to ni ravno klasičen BMW M2. Za potrebe varnostnega avtomobila so ga morali povsem predelati, kar je inženirjem vzelo 10 tednov dela. Namestili so mu varnostno kletko, posebna platišča z dirkaškimi Michelinovimi gumami, karbonsko-keramične zavore, sprednji in nastavljivi zadnji spojler, spremenjeno vzmetenje M-Performance, dirkaške sedeže in vse potrebne opozorilne lučke. Motorja se niso dotikali.
V notranjosti se dirkaški stajling nadaljuje – kabina je odeta v alkantaro z zlatimi šivi in karbonskimi vstavki. Tu so še dirkaški sedeži s šesttočkovnimi pasovi in poseben nadzorni sistem za opozorilne lučke na avtomobilu.
Moč zagotavlja trilitrski twin turbo šestvaljnik s 370 konji in 465 Nm navora, ki v običajnem M2 od 0 do 100 km/h pospeši v 4,4 sekunde, medtem ko elektronske blokade pri 250 km/h ta primerek nima. Kakšne pa so performance te zlobne različice, pri BMW niso povedali.