Razlog pa ni slaba prodaja kot bi pričakovali, pač pa to, da avto ni v skladu z ameriškimi varnostnimi predpisi. Ti zahtevajo, da so vsa vozila opremljena s stransko zračno zaveso, kar pa pri Viperju ni mogoče, saj je pod streho zelo malo prostora, komajda za glavi dveh potnikov. Čeprav se zdi nenavadno, da pri Chryslerju med načrtovanjem te generacije ni upošteval varnostnih zahtev, ampak v vsakem primeru to ni prvi tak primer. Zna se zgoditi, da se bo Viper vrnil še z eno generacijo, saj je Marchionne pred časom povedal, da imajo arhitekturo tudi za kaj takega. Avto bi bil postavljen na enako platformo kot Alfa Romeo Giulia, a zagotovo ne več z legendarnim V10, ki je v osnovi narejen iz kamionskega motorja.
Zakaj Kačon odhaja v zgodovino?
Medtem ko v Dteroitu VLF predstavlja avto na osnovi Viperja, ga na drugi stran pri Fiat Chrysler Auto pošiljajo v prerani pokoj.