Pri BMW-ju so predstavili svoj napovedani doprinos sejmu elektronike v mestu zabave in greha. Študija temelji na konceptnem primerku i8 Spyder, Bavarci pa ga opisujejo kot visokoavtomatiziranega roadserja z visokotehnološko zasnovo potniške kabine, ki je prilagojena potrebam avtonomne vožnje. Najbolj markanten dodatek pri vsem skupaj je 21-palčni zaslon na voznikovi strani armaturne plošče, ki v načinu avtonomne vožnje služi za zabavo med samim potovanjem.
Air Touch
Pomembna novost je tudi že napovedani sistem AirTouch, ki omogoča upravljanje s pomočjo gibov in kretenj, temelji pa na množici tipal, sposobnih prepoznavanja različnih gibov rok in glave. Voznik ima med vožnjo tudi možnost izbire med tremi nastavitvami vožnje. Prvo so pri BMW-ju poimenovali PureDrive in je namenjena tradicionalistom, ki želijo sami upravljati z avtomobilom, Assist še vedno omogoča “normalno” vožnjo, a z vmešavanjem računalnika, ko je to potrebno, Auto Mode pa poskrbi za popolnoma avtonomno vožnjo.