Zanimivosti

Najbolj nori trabant

Artur Švarc
26. 11. 2015, 21.46
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Vzhodna Nemčija je proizvajala nekaj prav posebnih jeklenih (in plastičnih) konjičkov, največja legenda pa je zagotovo trabby.

Facebook
Za zaviranje skrbijo Audijeve zavore.

Trabant 601 je v Evropi še vedno precej popularen, seveda ne zaradi svoje vrhunske mehanike in všečne oblike, temveč zaradi kultnega statusa, ki ga je avto imel pred in po dvigu železne zavese. Zgodba o tem, črnem trabantu se je začela v osemdesetih, ko je bil avto narejen, nadaljevala pa pred 14 leti, ko je poljski avtomobilski navdušenec za drobiž kupil vzhodnonemško ikono in za začetek 0,6-litrski dvotaktni dvovaljnik zamenjal z 1,1-litrskim motorjem iz pola, potem pa se je le še stopnjevalo, zamenjal ga je večji, 1,3-litrski motor, potem pa še 1.8 in 2.0 iz golfa.

Trabby

Nekaj let pozneje je lastnik razbil svojega audija TT in se odločil, da bo vso mehaniko prenesel kar v trabanta. Vgradil je 1,8-litrski štirivaljni turbo motor in štirikolesni pogon Quattro. Transplantacija je uspela, pacient ima zdaj 199 kW (270 KM) in 369 Nm navora, kar je dovolj, da mali trabant do stotice poleti v samo 4,5 sekunde, do 200 km/h pa potrebuje 15,5 sekunde. 

Trabby

Za zaviranje prav tako skrbijo Audijeve zavore, ki imajo spredaj 312-milimetrski, zadaj 256-milimetrski disk, ne manjka pa niti vsa nadzorna elektronika, kot sta ABS in ESP. 

Trabby