Megane ima v novi izdaji popolnoma novo obliko, pod katero se je podpisal oblikovalec Franck Le Gall, slednji pa je avtu namenil tudi nekaj spremenjenih dimenzij.
Za 25 mm je nižji od predhodnika, za 28 mm ima daljšo medosno razdaljo, koloteki so spredaj za 47 mm širši, zadaj za 39 mm. Tisti, ki si bodo želeli GT-verzijo, bo ta na voljo v modri barvi, z drugačnim sprednjim odbijačem z večjimi odprtinami za zrak in 18-palčnimi platišči.
Prav tako je jasno, da bo od prvega dne na voljo tudi RS-izvedba, o katerem pa še ne želijo govoriti. Še več bo znanega v prihodnjih dneh. Motorno paleto bo sestavljala peterica bencinskih motorjev z močjo od 90 do 280 KM: 0,9 Tce, 1,2 Tce, 1,6 Tce (150 in 200 KM) in 1,8 Tce z 280 KM.
Tu so še štirje dizli: dva 1,5-litrska DCi (95 in 110 KM) in dva 1,6-litrska DCi (od 130 do 160 KM). Menjalniki bodo šeststopenjski ročni in samodejni. Več bo znanega v Frankfurtu.