Zastrašujoči zločini nacističnega režima le malokoga pustijo ravnodušnega. Vendar pa so bile nekatere njihove poteze kratko malo čudne, celo smešne. Takšen je bil denimo poskus atentata na papeža in Goebbelsov lov na popolnega arijskega otroka.
Operacija lov na papeža
Hitlerjeva samovšečnost je do izraza prišla že v tridesetih letih prejšnjega stoletja, ko je določil, da morajo lokalne katoliške šole namesto razpel krasiti njegove slike. A to mu očitno ni bilo dovolj, zato je šel še korak dlje in zrežiral ugrabitev papeža Pija XII. Ta je namreč leta 1943 naciste javno obtožil kršenja človekovih pravic. Zaradi tega je Hitler v svojo pisarno pozval Karla Wolffa, generala SS, kateremu je naročil, naj s svojimi silami čim prej zavzame Vatikan, zaščiti tam skladiščene podatke in umetnine, papeža in druge pa odvede proti severu. Načrt je bil takšen: potem ko bi nacistični vojaki zavzeli Vatikan in ujeli papeža, bi tja kot osvoboditelje poslali drugo skupino. Vendar pa tem ne bi uspelo rešiti papeža – tega naj bi v kaosu po pomoti pokončala prva skupina, katero so nameravali razglasiti za italijanske atentatorje. Če bi papež po nekem čudežu preživel, bi ga odvedli v Nemčijo in vrgli v ječo, za celotno zmedo pa obtožili Italijane. Tem je načrt sicer razkril kar Wolff sam. Italijani menda niso bili preveč zadovoljni s slišanim. A kot pravi zgodovinar Robert Katz je najbolj nenavadno pri vsem skupaj to, da Nemčija z umorom papeža ne bi pridobila praktično nič.
Leta 1935 so v okviru državne kampanje iskali popolnega arijskega otroka.
Galerija »sprevržene umetnosti« je bila velik uspeh
Preden je kljukast križ preplavil Nemčijo, so tam uživali pravcato umetniško renesanso. Dadaizem in šola oblikovanja Bauhaus sta obnorela svet, z nastopom nacistov pa je tamkajšnja umetniška skupnost postala odrezana od sveta. Knjige so gorele, umetniška vizija pa je morala biti skladna s tisto nacistov. Cenzura je bdela tako nad filmsko kot tudi gledališko umetnostjo, opere so bile prekinjene, slike zasežene. Umetniška scena je bila uničena, ljudje nesrečni. Oblast se je tega zavedala, zato so se odločili, da ljudstvu pokažejo, kaj hočejo. Na posebni razstavi v Münchnu so prikazali tako imenovano sprevrženo umetnost – več kot 650 zaseženih skulptur, slik in grafik. Ob vsakem razstavnem kosu je bila razlaga, zakaj je delo nizkotno in nezaželeno tako v umetniškem svetu kot tudi v Nemčiji. Ko je bilo razstave konec, so dela bodisi zažgali bodisi zasegli ali pa prodali muzejem po svetu.
Popolni otroci
Leta 1935 so v okviru državne kampanje iskali popolnega arijskega otroka. Izbrali so Hessy Levinson, judovsko deklice, katere fotografijo je menda posedoval fotograf Hans Balin. O njeni identiteti so izvedeli šele pozneje, ko je fotografija že končala na naslovnicah časopisov in razglednicah, družina Levinson pa je pobegnila v Litvo. Nacistom jih nikoli ni uspelo izslediti. 81-letna Hessy, ki živi v Združenih državah Amerike, se danes vsemu skupaj le smeje.