Srednje veliki SUV ima tako kot vsi najnovejši avtomobili iz njihove flote novi Dynamic Shield obraz – ogromno kroma, nazaj potegnjene luiči s tankim LED-trakom, meglenke pa so prestavljene na dno odbijača. Od C-stebrička naprej je pajero precej razpotegnjen, nenavadne luči na zadku pa tudi ne bodo všeč vsem, izhajajo pa iz dve leti starega koncepta GR-HEV.
Notranjost je v večini prekopirana od L200, sedeži so usnjeni, nov je tudi osrednji zaslon, prvič pa je v mitsubishiju prisotna tudi električna parkirna zavora. Avto poganja 2,4-litrski MIVEC turbo dizel, sparjen z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, narejenim specifično za pajera sport. Moči motorja pri Mitsubishiju niso razkrili, v L200 pa ima 113 kW (154 KM) in 380 Nm navora ter v drugi različici 133 kW (181 KM) in 430 Nm navora.
Avto prihaja na trg jeseni, najprej na Tajskem, potem pa še v Aziji, Afriki, Avstraliji in Rusiji, skupno v več kot 90 državah.