Že sprednji del je popolnoma pokončen z ozko masko in vdrtimi lučmi na obeh koncih, proti zadku najdemo nekaj reliefa na blatnikih, električna drsna vrata in spojler na zadku, zunanja ogledala pa imajo aerodinamično perut, ki dviguje stabilnost pri višjih hitrostih. Štirisedežnik ima preprosto notranjost, sedeži so odeti v vodoodporno tkanino, tu je še avdio sistem s šestimi zvočniki in ogromno odlagalnih mest. Za doplačilo bodo japončkom dodali še navigacijo. Potniška kabina v višino meri 1,45 m, kar je največ v razredu, skupaj pa kar 1,84 metra.
Pixis je na voljo z dvema motorjema – 660-kubični premore 38 kW (52 KM) in 60 Nm navora, s pomočjo turbo polnilnika pa 47 kW (64 KM) in 92 Nm navora. Oba motorja moč na sprednji kolesni par prenašata preko brezstopenjskega menjalnika, opcijsko pa lahko pri močnejšem motorju dobimo tudi štirikolesni pogon. Reč se na Japonskem že prodaja, kumura (avto po japonsko) pa domačine stane 1,35 milijona jenov ali preračunano 9900 evrov.