Zanimivosti

Zbran Strokovni svet Superbrands Slovenija 2015/16

M.J.
26. 6. 2015, 15.32
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Strokovnjaki bodo ocenjevali Slovenske Superbrande, pri čemer bodo posebno pozornost posvečali najpomembnejšim značilnostim branda: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek

Superbrands organizacija, utemeljena na večletnih izkušnjah v brendiranju na globalnem trgu (88 držav), je v svojih 20 letih obstoja zgradila močno avtoriteto v brendingu.

Leta 2015 Superbrands Slovenijo bosta predstavljali podjetji Dhar media in Ideja, ki sta na začetek leta 2015 prevzeli licenco za upravljanje z organizacijo Superbrands v Sloveniji ter na Hrvaškem.

Glavno vodilo Superbrandsa pri izbiri brendovin komunikaciji s trgom je transparentnost, torej letos Superbrands ocenjevanje brendov temelji na ocenah stroke in potrošnikov (skozi tržne raziskave).

Superbrands Slovenija je svoje aktivnostizačel sredino aprila v sodelovanju z agencijami za tržne raziskave (Ipsos), ko je pripravljen seznam brendov za Superbrands strokovni svet Superbrands Slovenija 2015/16.

Strokovni svet Superbrands Slovenija 2015/16 je sestavljen iz 20 članov, vodilnih strokovnjakov (TOP menedžmenta) iz sveta biznisa, medijev, marketinga in odnosov z javnostmi, ki bodo ocenjevali brande pri čemer posebno pozornost bodo posvečali štirim najpomembnejšim značilnostim branda: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek za program Superbrands Slovenija 2015/2016.

Brendi s slovenskega trga so na seznam uvrščeni po deležu oglaševanja v preteklem letu, kjer so oglaševalci po velikosti proračuna segmentirani po kategorijah. Največji proračuni za oglaševanje pripadajo trgovinam, telekomunikacijam, prehrani in avto industriji. Inicialni seznam je vseboval okoli 10 000 brendov, na Superbrands seznamu, ki ga bo ocenjeval strokovni svet pa se bo nahajalo okoli 700 brendov.