Najpomembnejši podatek je, da bo peugeot 308 GTi na voljo v dveh verzijah, skupni imenovalec pa bo 1,6-litrski THP-bencinski motor. Slednji bo na voljo s 183 kilovati (249 KM) ali s 198 kilovati (270 KM), ta pa bo v obeh primerih povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Od 0 do 100 km/h najmočnejša verzija 308 zmore natanko v 6 sekundah, medtem ko je šibkejša različica za slabi dve desetinki počasnejša. Seveda so peugeotovci oznaki GTi primerno zamenjali izpušni sistem, karoserijo dodatno spustili za 11 mm, mu nataknili večja platišča (18- in 19-palčna) in širše pnevmatike, razširili koloteke, medtem ko ponujajo športni sedeži globlji oprijem, prav tako ne manjkajo niti dodatni vložki aluminija in kroma v notranjosti.

Ekipa
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Hitri Peugeotov avto gre v prodajo še pred koncem poletja, o ceni pa bodo spregovorili že enkrat ta teden na Otoku.