Poleg tega ponujajo še nekaj dodatne moči za dizelski V8-motor. Terencu so dodatno razširili blatnike, mu nataknili veličastni zadnji spojler, novo masko in stranske pragove, za vpadljivejši videz pa bodo dodatno poskrbela 22-palčna platišča. Prav tako ni šlo brez menjave izpušnega sistema, ki ima novo napeljavo, ki se konča s štirimi cevmi na zadku, dodatno so preuredili nastavitve podvozja in v notranjosti dodali nekaj novih elementov.

Njena.si
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
4,2-litrski V8 je iz tovarniških 250 kW (340 KM) zdaj navit na 302 kW (410 KM) in 930 Nm navora, kar omogoča, da bo touareg do stotice pospešil v samo 5,4 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 280 km/h.
Zunanja predelava stane 4760 evrov, predelava motorja pa 2399 evrov, skupaj torej dobrih sedem tisočakov za ekskluzivo, tako optično kot mišično.