Gre za tretjo inkarnacijo RS-a in 30. obletnico prve uporabe oznake Rallye Sport. Avto poganja 2,3-litrski turboecoboost, ki ga ima tudi mustang, a ima izboljšan dvojno naviti turbopolnilnik, večji kompresor in intercooler. Elektronsko krmiljen izpušni sistem z dvema cevema omogoča motorju zadihati s 315 KM, kar je 5 KM več kot pri mustangu in 63 več od focusa ST.
Moč se prenaša na podlago prek štirikolesnega aktivnega pogona, ki lahko na zadnja kolesa pošlje do 70 odstotkov moči, sistem usmerjenega navora deluje skupaj s sistemom usmerjenega zaviranja, menjalnik pa je klasičen šeststopenjski.
Podvozje ima trše vzmeti in stabilizatorje od ST-ja, blažilniki poznajo dva programa delovanja. Avto je obut v 19-palčna kolesa z Michelinovimi pnevmatikami Pilot Super Sport, za doplačilo pa vam avto obujejo tudi v gladke gume z zarezami Pilot Sport Cup 2.
V notranjosti so Recarovi dirkaški sedeži, volan z odrezanim spodnjim delom, aluminijaste stopalke in trije dodatni merilniki za turbotlak, temperaturo olja in pritisk olja.
Ford še ni razkril zmogljivosti, a za focus RS obljubljajo več kot 1G pospeška v ovinkih. Avto bodo ekskluzivno proizvajali v Saarlouisu v Nemčiji, avto pa bo naprodaj globalno kot del programa Ford Performance, v katerem so že ford GT, shelby GT350R in F150 raptor.