Oblikovno je duhovni naslednik originalnega GT-ja in svojega predhodnika izpred desetletja, pri Fordu pa pravijo, da je vse narejeno v skladu s časom.
Notranjost je poenostavljena, z digitalnimi instrumenti in Fordovim SYNC 3 infotainmentom, volan črpa navdih iz formule 1, vse skupaj pa bodo začeli izdelovati proti koncu naslednjega leta. Cena še ni znana.
Avto je tudi aerodinamično improviziran za manj upora in več podtlaka. Dvosedežnik ima navzgor obešena vrata, potniška celica je iz karbona, zadnji spojler pa se prilagaja glede na cestne razmere. Sprednji in zadnji del imata aluminijasto ogrodje, prekrit s karbonskimi zunanjimi površinami, s tako znižano težo pa naj bi bil GT eden najboljših pri razmerju teža – moč.
Ford GT ima nov sredinsko nameščen twinturbo V6 EcoBoost s 447 kW (608 KM), ki poganja 20-palčna zadnja kolesa prek sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Na avto so nameščene posebej narejene Michelinove pnevmatike Pilot Super Sport Cup 2.