Po podatkih člana uprave Revoza Francija Bratkoviča so za potrebe proizvodnje navedenih novih modelov v letošnjih treh zaposlitvenih valih zaposlili skoraj tisoč ljudi. V prvem so zaposlovali na račun popolnitve druge izmene, drugi val je bil namenjen dvigu proizvodnje z 42 na 46 vozil na uro, tretji pa vzpostavitvi polovične nočne izmene, je pojasnil.
V Revozovi tovarni so doslej izdelovali 600 vozil na dan, kar je polna zmogljivost dveh izmen, z dodatno polovično nočno izmeno pa bodo skupaj na dan izdelali približno 800 vozil.
Načrtovano proizvodnjo 800 vozil na dan naj bi dosegli do konca leta, kljub temu, da so dolgoročne napovedi v avtomobilski industriji nehvaležne, pa si prihodnje leto obetajo dober izid, je dodal.
V novomeški tovarni so pred uvedbo dodatne polovične nočne izmene izdelovali tri modele vozil. V približno dveh tretjinah model novega twinga in v približno tretjini model novega štirisedežnega smarta, je še povedal Bratkovič.
S tako obsežnim zaposlovanjem, ki je povezano z občutno povečanim obsegom poslovanja, je Revoz znatno prispeval k znižanju stopnje brezposelnosti v regiji, hkrati pa povečal svoj delež v slovenskem izvozu in se vnovič uvrstil med največja slovenska podjetja, še poudarjajo v Revozu.
Revoz začenja s polovično nočno izmeno
V novomeškem Revozu, kjer je letos stekla serijska proizvodnja novega twinga in štirisedežnega smarta, bodo dosedanjo dvoizmensko proizvodnjo drevi dopolnili z napovedano polovično nočno izmeno. Za delo v dveh in pol izmenah so zaposlili približno 450 novih delavcev.