Zmagoslavna trojica je prepričala strogo žirijo in premagala močno konkurenco drugih medijskih hiš. S svojim trojnim čokoladnim moussom si je ekipa Krater Medie prislužila zmago in nepozabno presenečenje – izlet na Dunaj.
Sladke radosti kuhanja in peke za ljubiteljice in ljubitelje čokolade
Z Mannerjevimi kuverturami gre tudi kuhanje in ustvarjanje lažje od rok. Celoten postopek priprave čokolade, ki se začne z obdelavo fermentiranih kakavovih zrn in konča pri izdelku, poteka v prostorih podjetja Manner. Tako lahko skrbno preverjajo lastnosti kuverture in poskrbijo za najučinkovitejši izdelek. Kuvertura s čokolado Manner predstavlja izvrsten dodatek k številnim slaščicam: od Sacherjeve torte do čokoladne pene (mousse au chocolat). Kuvertura s čokolado je na voljo v obliki tablice (200 g), ustrezno zavite v zaprto embalažo, primerno za recikliranje.
Studio Gorenje na Brnčičevi v Ljubljani je bil kraj slaščičarskega »zločina«, kjer so se pred kratkim v pripravi najokusnejšega Mannerjevega moussa pomerile štiri ekipe različnih medijskih hiš. Pripravljale so ga ekipe Planet TV, Pro Plus, Adria Media in Krater Media. Slednjo so zastopale Maja Pristovnik s trženjskega oddelka Krater Medie, Mira Ćirović, namestnica urednice revije Lepa in zdrava, in Katarina Štular, urednica revije Smrklja, ki so dokazale, da se odlično znajdejo tudi v kuhinji. Kot so nam zaupala dekleta, se na izziv niso pripravljala tako vneto kot druge ekipe, ampak so preprosto verjela v to, da je sladico treba pripraviti z veliko ljubezni, kar je na koncu občutila tudi žirija. »Naša sladica se imenuje Mamljiv mavrični mousse. To pa zato, ker preprosto rečeš mmm, ko dovoliš moussu, da se stopi v tvojih ustih,« je povedala Katarina.
Izziv ni bil lahek
Čeprav je bil recept za trojni čokoladni mousse znan vnaprej, izziv ni bil lahek, saj so imele ekipe na voljo le 50 minut za pripravo svoje kreacije. Predstavniki medijskih hiš so Mannerjev čokoladni mousse pripravili po receptu, ki je zmagal na posebnem Mannerjevem natečaju. S svojo spretnostjo so se vse štiri ekipe morale izkazati pred strokovno tričlansko žirijo, v kateri sta bila tudi velika ljubiteljica čokolade in znana slovenska manekenka Iris Mulej in kuhar Tomaž Škvarč Lisjak.
Odločalo je več dejavnikov
Žirija je ekipe ocenjevala na treh področjih. Pomembne so bile prezentacije sladic, ki so pokazale spretnost ekip, teksture moussov in njihovi okusi. Čeprav je bilo ocenjevanje precej strogo in zahtevno, je na koncu ekipa Krater Medie dokazala, da se načelo, da je manj več, obrestuje in zmagala z minimalistično kreacijo moussa in preprosto božanskim okusom.