V osnovi gre za karavansko različico golfa R, za katerega VW-jevci pravijo, da je zmagovalna kombinacija uporabnosti in zmogljivosti. To je tudi prvič v zgodovini, da je golf R dobil še to različico.
Po videzu se golf R variant od običajnih golfov loči po vrsti podrobnosti. Na zadku so drugačen R-odbijač, sijajen črni difuzor, štiri kromirane izpušne cevi in LED-luči. Tudi spredaj je R-odbijač z velikimi vstopniki za zrak, drugačna maska z R-logotipom in biksenonske luči z dnevnimi ledicami.
V notranjosti je golf R variant opremljen s športnimi sedeži z dodatkom alkantare in R-logotipom. Tu so še modra ambientalna osvetlitev, samodejna klima in velik infotainment na sredinski konzoli. Opcijsko si lahko omislite še usnjen paket Nappa Carbon z različnim usnjem na določenih površinah.
Moč zagotavlja 2-litrski TSI z 221 kW (300 KM) in 380 Nm navora, enak je tudi v R-kombilimuzini. Tu je še šeststopenjski DSG in štirikolesni pogon 4Motion. Do stotice avto skoči v 5,1 sekunde, končna hitrost je omejena na 250 km/h.
Povprečna poraba znaša 7 litrov po NEDC, emisij je za 163 g/km. Golf R variant ima tudi vse ostale mehanske igračke, ki pritičejo standardnemu R: ESC sport, driving profile selector z načini eco, normal, individual in race. Prodaja se bo v Evropi začela spomladi prihodnje leto.