Ob tem se je vnela vroča razprava med poznavalci in Sergiem Marchionnejem, koliko je pravzaprav vreden Ferrari. Če vprašate prvega moža, je več kot prepričan, da vrednost znaša vsaj 12 milijard evrov, a tega mnenja niso ostali analitiki. Tisti, ki se spoznajo na avtomobilski posel in bančno dogajanje, niso tako optimistični. Automotive News navaja vrednost 5 milijard evrov, investicijska družba Exane Paribas ocenjuje vrednost okrog 5,5 milijarde evrov, medtem ko so pri Barclaysu izračunali, da bi to lahko bilo 8,7 milijarde evrov.
Če vprašate prvega moža, je več kot prepričan, da vrednost znaša vsaj 12 milijard evrov, a tega mnenja niso ostali analitiki.
Svojo oceno sta podali tudi dve italijanski banki. Akros je izdal mnenje, da je ta vrednost 7,2 milijarde evrov, Mediobanca pa, da se giblje med 7,1 in 8,6 milijarde evrov.
Pravo oceno bo dalo trgovanje z desetimi odstotki delnic, ki jih bodo začeli prodajati sredi prihodnjega leta. Zdaj je že jasno, da bo Marchionne s tem denarjem pokrival dolgove, ki so nastali pri združevanju Fiata in Chryslerja, ti pa seveda – niso majhni.