Velike luči, izstopajoča maska, veliki vstopniki za zrak zaznamujejo sprednji del, vrata so brez okvirja, sprednji blatniki imajo vstopne reže za zrak. Na zadku so dvižni spojler in luči s sekvenčnimi smerniki, vsak ima 18 LED-diod. AMG GT je postavljen na 19-palčna kolesa, GT S pa na 19- ali 20-palčna kolesa.
Notranjost so razkrili že pred kratkim, ima pa športni in prestižni dizajn. Trikraki volan ima prisekan spodnji del, široka srednja konzola ima štiri zračne reže in prosto stoječi infotainment sistem s 7- ali 8,4-palčnim zaslonom. Na stropu so nameščeni gumbi za ogrevanje sedežev, vse štiri smernike in dvig zadnjega spojlerja.
Vstopni model AMG GT ima 4-litrski twin turbo V8 s 339 kW (462 KM) in 600 Nm navora, povezan je s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, ki avto do stotice izstreli v štirih sekundah, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 304 km/h. AMG GT S ima enak, vendar bolj navit motor s 375 kW (510 KM) in 650 Nm navora, kar je dovolj, da do stotice pospeši v 3,8 sekunde, hitrost pa je tu omejena na 310 km/h. Menjalnik je v obeh primerih nameščen zadaj.
Z inteligentno mešanico materialov, med katerimi najdemo aluminij, jeklo in magnezij, AMG GT tehta le 1540 kilogramov. Vstopni AMG GT ima mehansko zaporo zadnjega diferenciala, GT S pa elektronsko plus športno vzmetenje AMG Ride Control z elektronsko nadzorovanimi blažilniki s tremi različnimi načini – comfort, sport in sport plus. AMG GT ima zračno hlajene diske s premerom 360 mm, medtem ko ima GT S spredaj 390-milimetrske diske in rdeče zavorne čeljusti. Za doplačilo si je mogoče omisliti tudi keramične diske s premerom 402 mm spredaj in 360 mm zadaj.