Zanimivosti

Renault in CONOT o možnosti za razvoj električne mobilnosti v Sloveniji

STA/M.J.
1. 8. 2014, 12.40
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Center odličnosti nizkoogljične tehnologije CONOT z današnjim dnem začenja prvi slovenski demonstracijski projekt trajnostne mobilnosti. S projektom želijo narediti "prve kilometre k udejanjenju zamisli o Renaultovem slovenskem razvojnem jedru električne mobilnosti".

Dolenjski list
V sklopu projekta je družba Renault-Nissan Slovenija centru CONOT v najmanj trimesečno uporaba predala avtomobil Renault ZOE. Kot so sporočili iz Renaulta, gre za prvi električni avto znamke Renault, ki je prišel v Slovenijo. CONOT bo s prenosom znanja, pridobljenega ob razvoju nizkoogljičnih in brezogljičnih tehnologij, obveščal in osveščal slovensko javnost o prednostih električne mobilnosti, tako glede zagotavljanja energetske neodvisnosti države, kot doseganja okoljskih in klimatskih ciljev.

Hkrati bodo preverjal tudi tržni potencial električne mobilnosti ter svetovali in dokazovali podjetjem z večjimi voznimi parki v Sloveniji glede smotrnosti zamenjave določenih vozil z motorji na notranje zgorevanje z vozili na električni pogon, so zapisali v sporočilu za javnost. Električna mobilnost v Sloveniji namreč ne omogoča le doseganja okoljskih in klimatskih ciljev ter večanja energetske neodvisnosti države, marveč zagotavlja tudi številna delovna mesta.

Poleg velike makroekonomske vrednosti ima tudi velik potencial za pametno specializacijo ter učinkovitejše črpanje evropskih sredstev. Z vsem tem ohranja in zagotavlja nova delovna mesta, predvsem tista z večjo dodano vrednostjo. Kot so še poudarili v Renaultu, bo demonstracijski projekt eden izmed pomembnih dejavnikov pri odločitvi, da s svojimi električnimi avtomobili vstopijo na slovenski avtomobilski trg v polnem obsegu. Matični Renault in CONOT sicer že sodelujeta okviru evropskega industrijsko znanstvenega razvojnega projekta Eurolis, katerega koordinator je znanstvenik ljubljanskega Kemijskega inštituta Robert Dominko.