Na prvi pogled je prenovljeni cayenne skoraj enak prvi fazi, a popravkov ni malo, spredaj je večja maska in drugačen odbijač z več vodili v vstopnikih za zrak za boljše hlajenje. Spremenjeni so tudi sprednji blatniki in pokrov motorja, ki je malce bolj reliefen.
Serijsko pri dizlu, S in S E-hybridu so zdaj biksenonske luči in štiritočkovne dnevne LED-luči. Pri turbu si lahko omislite tudi LED-kratke luči z dinamičnim pomikanjem Porsche Dynamic Light System. Luči zadaj so zdaj manj zaobljene, spremenjen je pokrov prtljažnika, enako velja tudi za zadnji odbijač.
Največ sprememb je pod motornim pokrovom, kjer ima cayenne S novi 3,6-litrski V6 biturbo, ki so ga v celoti razvili pri Porscheju. Motor zmore 309 kW (420 KM) in 550 Nm navora v razponu od 1350 do 4500 vrtljajev.
Zamenjal bo požrešnega 4,8-litrskega V8, dodaja pa še 20 konjev moči. Do stotice potrebuje 5,5 sekunde, končna hitrost je 259 km/h.
Novosti so tudi pri S E-hybridu, ki uporablja 3-litrski prisilno polnjeni V6 z 245 kW (333 KM) in 70-kilovatni elektromotor, skupaj dajeta 306 kW (416 KM) in 590 Nm navora. Do stotice pospeši v 5,9 sekunde, končna hitrost je 243 km/h, samo z elektriko pa doseže 124 km/h. Hibrid je opremljen z baterijo Li-Ion (10,9 kWh), ki omogoča med 18 in 36 kilometri vožnje.
Porsche omenja, da so osvežili tudi šasijo, ki zdaj daje malce več udobja, ne da bi kompromitirali cayennovo dinamiko. V notranjosti najdemo nov multifunkcijski volan z lopatkami, izboljšan pa je sistem Start Stop Plus.
Prodaja se v Nemčiji in ostalih državah začenja 11. oktobra, cena na domačem nemškem trgu pa se za najosnovnejšega (trilitrski dizel V6) začne pri 66.260 evrih in konča pri 128.378 evrih za cayenne turbo, ki ga poganja 4,8-litrski twin turbo s 382 kW (520 KM).