Zanimivosti

S tem oglasom tvegajo francoski srd

J.P.
16. 4. 2014, 16.03
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.54
Deli članek:

Ameriško avtomobilsko podjetje Cadillac, ki se s svojimi luksuznimi proizvodi osredotoča predvsem na severnoameriški trg, s svojim nedavnim oglasom tvega francoski srd.

V njem se namreč ponorčujejo iz države, kjer se delavci sprehodijo domov, se ustavijo v kavarni… in si cel mesec avgust vzamejo prosto.

Francoski mediji so se na oglas že odzvali, povečini pa ga interpretirajo kot proti-francoskega.

V oglasnem spotu nastopa kot uspešni poslovnež nastopa igralec Neil McDonough, ki primerja pridne Američane z narodi preko oceana. Tako pravi: »Zakaj trdo delamo? Zakaj? Za to? Za stvari? Državljani drugih držav ne delajo – sprehodijo se domov, ustavijo se v kavarni, si cel avgust vzamejo prosto. Prosto. Zakaj ti nisi tak? Zakaj nismo mi taki? Zato ker smo nori, osredotočeni, pridni – zato.«

Francoski mediji so se na oglas že odzvali, povečini pa ga interpretirajo kot proti-francoskega, ki le še utrjuje stereotipe, ki veljajo o Francozih – da so leni in da brezskrbno preživljajo zelo velikosrčno odmerjeni plačani dopust.