Type R je običajno najbolj divja, najbolj očem nora in najbolj dirkaška različica modela pri Hondi, z modelom iz letošnje Ženeve pa želijo Japonci poslati signal, da začenjajo novo dobo svoje znamke.

Gospodarstvo
Vas zanima edinstvena priložnost s stabilnimi donosi in nizkim tveganjem?
O podrobnostih sicer modro japonsko molčijo, a ostalo povedo slike. Agresivna zunanjost z dodatki z novim odbijačem, sprednjim spojlerjem, pragovi in difuzorjem na zadku, vse skupaj pa zaokroža velikanski spojler. Luči imajo LED-diode, motorni pokrov vstopnike za zrak, kolesni loki so razširjeni, zadaj pa strašijo štiri izpušne cevi. Tehničnih specifikacij motorja Honda ni razkrila, a 2-litrski štirivaljnik s turbopolnilnikom bo zmogel vsaj 205 kW. Hondina uspešna vrnitev na dirkaške steze v prvenstvo WTCC je dala inženirjem dovolj podatkov, ki so jih lahko prečrpali tudi v ta model. Ta naj bi prihodnje leto postal prava pločevina v salonu.