Na eni strani je adam dobil novi trivaljni motor, tu pa je tudi različica S z 1,4-litrskim turbo štirivaljnikom. Motor je bil razvit posebej za adama S in premore 110 kW (150 KM) in 220 Nm navora. V primerjavi z običajnim atmosferskim 1,4-litrskim motorjem turbo premore 50 odstotkov več moči in 70 odstotkov več navora. Moč se prenaša na sprednji kolesni par prek šeststopenjskega ročnega menjalnika, malček pa doseže 200 km/h, medtem ko o pospešku do stotice pri oplu ni bilo govora.
Avto bo v Ženevi postavljen na 18-palčna kolesa 225/35, zavorni sistem pa so prispevali pri OPC. Na avtu je tudi bolj mišičast body kit, skupaj z agresivnejšim izpuhom, notranjost pa ima usnjene Recarove sedeže. Pri Oplu se še niso izrekli o serijski proizvodnji, imel pa bo tudi LED dnevne luči, najnovejši hišni IntelliLink infotainment, samodejno klimatsko napravo in zatemnjena stekla.