Facebookova nova aplikacija ponuja prenovljen uporabniški vmesnik in nov način brskanja po objavah, ki se sproti dopolnjujejo z vsebinami iz medijev, kot so New York Times, Time magazine in Huffington Post. Uporabnik si lahko izbere različna področja, ki ga zanimajo - od novic dneva do športa, tehnologije in kulinarike.
Vsebine se uporabniku prikazujejo glede na podlagi osebnih nastavitev v kombinaciji z naprednimi algoritmi. Po poročanju medijev naj bi pri Facebooku za potrebe nove aplikacije zaposlovali tudi urednike oz. kustose vsebin.
Prvi odzivi poznavalcev in uporabnikov so pozitivni. Pri Facebooku, ki danes praznuje svoj deseti rojstni dan, so pri razvoju nove aplikacije očitno gradili na izkušnjah propadlega projekta Facebook Home, pri katerem je v bistvu šlo za nadgradnjo odprtokodnega operacijskega sistema Android.
Tradicionalne medije in družbena omrežja pa združuje tudi pred kratkim predstavljen projekt ameriškega podjetja za rudarjenje podatkov Dataminr, ki je nastal v sodelovanju z omrežjem Twitter in televizijo CNN.
Aplikacija, ki so jo razvili v podjetju Dataminr, spremlja vse objave na družbenem omrežju Twitter in skrbi za samodejno odkrivanje in zbiranje informacij o potencialno zanimivih dogodkih po svetu.
"Vsak dan je poslanih več kot pol milijarde tvitov. Najti ključno informacijo takoj, ko se ta pojavi, postaja vse večji izziv," so zapisali pri podjetju.
Družbena omrežja se vse bolj zlivajo s klasičnimi mediji
Spletna družbena omrežja, kot sta Facebook in Twitter, se vse bolj zlivajo s tradicionalnimi viri vsebin. Facebook je predstavil novo aplikacijo Paper, ki vsebine iz družbenega omrežja združuje z objavami tradicionalnih medijev, Twitter pa je pred kratkim razkril partnerstvo s podjetjem Dataminr in televizijo CNN.