Novinec meri v dolžino 4,58 metra, v prtljažnik pa bomo lahko spravili 610 litrov, s čimer posega na vrh v razredu. Sicer pa se bo novi SW obnesel kot karavan z mnogimi prednostmi. Med njimi tudi zelo prilagodljiv prtljažnik, ki omogoča sprostitev naslonov zadnjih sedežev s potegom vzvoda iz prtljažnega prostora, pri čemer pa nastane popolnoma raven pod. Peugeot obljublja tudi vrhunsko končno obdelavo. Poleg že prestižne notranjosti ne bo manjkal niti sistem Peugeot i-Cockpit.

Njena.si
Mestni utrip že 20. leto spremlja ikonična Rotarijska ura na križišču Ajdovščina
Sicer pa je novinec zaradi postavitve na modularno platformo EMP2 shujšal za 140 kilogramov, nižja teža pa bo seveda pripomogla tudi k nižji porabi. Tako bencinski kot dizelski motorji dosegajo normo Euro 6, na voljo pa bo tudi varčna različica BlueHDI, ki bo v ozračje sprostila le 85 g ogljkovega dioksida na prevožen kilometer.
Proizvodnja novega SW-ja bo potekala v obratu Sochaux, pogonski sklopi pa bodo prihajali iz francoskih tovarn Tremery in Douvrin.