Volvo se pomika naprej in predstavlja aktivni tempomat ACC, ki bo sledil sprednjemu vozilu v koloni, imel pa bo tudi funkcijo zaznavanja roba cestišče in ovir, ki zazna, če vozilo zapelje s ceste in popravi smer. Sistem bo predstavljen v novem XC90 konec leta 2014.
Volvo pravi, da je naslednji korak tehnologija, ki bo pomagala slediti sprednjemu vozilu tudi pri višjih hitrostih. Ta tehnologija bo testirana in ocenjena v Götenborgu na Švedskem, leta 2017 pa se bo projektu pridružilo 100 strank, ki bodo uporavljale samovozeča vozila Volvo na izbranih javnih cestah in v okolici mesta. Gre za na svetu edinstven projekt, v katerem sodelujejo Volvo, švedska prometna uprava, švedska prometna agencija, Linholmen znanstveni park in mesto Göteborg, s podporo švedske vlade. Projekt se bo pričel izvajati že leta 2014 z razvojem testnih vozil.
»Le redki pomislijo na letalo, ki leti z avtopilotom, biti v vozilu, ki samostojno vozi, medtem kot voznik bere knjigo, pa je zaenkrat za mnoge še zelo revolucionarna misel,« zaključi Håkan Samuelsson.