Volvo se pomika naprej in predstavlja aktivni tempomat ACC, ki bo sledil sprednjemu vozilu v koloni, imel pa bo tudi funkcijo zaznavanja roba cestišče in ovir, ki zazna, če vozilo zapelje s ceste in popravi smer. Sistem bo predstavljen v novem XC90 konec leta 2014.

Njena.si
Mestni utrip že 20. leto spremlja ikonična Rotarijska ura na križišču Ajdovščina
Volvo pravi, da je naslednji korak tehnologija, ki bo pomagala slediti sprednjemu vozilu tudi pri višjih hitrostih. Ta tehnologija bo testirana in ocenjena v Götenborgu na Švedskem, leta 2017 pa se bo projektu pridružilo 100 strank, ki bodo uporavljale samovozeča vozila Volvo na izbranih javnih cestah in v okolici mesta. Gre za na svetu edinstven projekt, v katerem sodelujejo Volvo, švedska prometna uprava, švedska prometna agencija, Linholmen znanstveni park in mesto Göteborg, s podporo švedske vlade. Projekt se bo pričel izvajati že leta 2014 z razvojem testnih vozil.
»Le redki pomislijo na letalo, ki leti z avtopilotom, biti v vozilu, ki samostojno vozi, medtem kot voznik bere knjigo, pa je zaenkrat za mnoge še zelo revolucionarna misel,« zaključi Håkan Samuelsson.