Podjetje je v obdobju razcveta, ko so bili mobilniki Blackberry še posebej priljubljeni med poslovneži, dosegalo skoraj polovico ameriškega trga, sedaj pa se ob prevladi pametnih mobilnikov ameriškega Appla in južnokorejskega Samsunga že več let zgolj bori za obstanek na trgu.
Po zadnjih podatkih analitske hiše IDC je v drugem četrtletju letos zasedalo le še tri odstotke trga pametnih telefonov. Delnice podjetja so bile nekoč vredne skoraj 200 dolarjev, danes pa je njihova cena pri pičlih desetih dolarjih.
Sredi avgusta je podjetje celo javno najavilo, da je imenovalo poseben odbor, ki naj bi preučil "strateške alternative", med drugim tudi možnost prodaje podjetja.
Analitiki sicer niso enotnega mnenja glede posledic Microsoftovega 5,4-milijarde evrov vrednega nakupa Nokiine enote za mobilnike. Po eni strani to pomeni, da izdelovalcih s tradicijo in lastnim ekosistemom še vedno imajo določen potencial, po drugi strani pa nakup ameriški Microsoft najverjetneje umakne iz igre za Blackberry.
Po Nokii tudi Blackberry blizu prodaje
Po nedavni prodaji Nokiine enote za mobilnike ameriškemu Microsoftu naj bi bil tudi kanadski proizvajalec mobilnih telefonov Blackberry blizu prodaje. Nekdaj uspešno podjetje naj bi se pogajalo z več potencialnimi kupci, prodaja pa bi lahko stekla že do konca novembra, je poročal časnik The Wall Street Journal.