V primerjavi s prejšnjim četrtletjem gre za nekoliko boljše rezultate - v prvem četrtletju je namreč podjetje, ki stavi na nov pametni mobilnik HTC One in okrepljeno marketinško strategijo, zabeležilo rekordno nizek dobiček v višini le 85 milijonov tajvanskih dolarjev (2,2 milijona evrov).
Podjetje je v drugem četrtletju letos zabeležilo prihodke v višini 71 milijard tajvanskih dolarjev (1,8 milijarde evrov), kar je 22 odstotkov manj v primerjavi z istim obdobjem lani.
Tajvanski HTC vse bolj izgublja tržno tekmo s konkurentoma, ameriškim Applom in južnokorejskim Samsungom. Lani je imel po podatkih mednarodne analitske hiše IDC na globalnem trgu pametnih mobilnih telefonov le 4,6-odstotni tržni delež, leto prej pa 8,8-odstotnega. Samsung je imel lani 30,3-odstotni tržni delež, Apple pa 19,1-odstotnega.
HTC s kar 83 odstotkov nižjim dobičkom
Tajvanski proizvajalec pametnih telefonov HTC je v drugem četrtletju letos zabeležil čisti dobiček v višini 1,25 milijarde tajvanskih dolarjev (32 milijonov evrov), kar je 83 odstotkov manj kot pred letom dni.