Udeleženci morajo biti stari vsaj 18 let, izpolnjevati morajo minimalne zahteve glede števila sledilcev in ogledov videoposnetkov ter imeti aktiven račun. TikTok ni navedel števila sledilcev, ki so potrebni za sodelovanje, vendar je bilo v enem od prejšnjih poročil navedeno, da je minimum 100.000 sledilcev, kar je znatno povečanje glede na to, da je bilo prej dovolj 10.000 sledilcev. Za zaslužek na platformi v okviru programa Ustvarjalnost je potrebna tudi objava »visokokakovostne izvirne vsebine, daljše od ene minute«. Ustvarjalci bodo lahko na novi nadzorni plošči spremljali upravičenost svojih videoposnetkov in si skupaj s podatki o uspešnosti videoposnetkov ogledali predvideni zaslužek.
TikTok še ni razkril, koliko bo plačeval program za ustvarjalnost, je pa potrdil, da bo spremenjena formula zagotavljala »višji povprečni bruto dohodek na kvalificirani ogled«.
Program Creativity prihaja po uvedbi sklada Creator Fund leta 2020, ki bo z začetno zavezo 200 milijonov dolarjev v naslednjih treh letih podprl več sto tisoč ustvarjalcev za več kot dve milijardi dolarjev. Novi program TikTok je bil v zadnjih mesecih preizkušen v Franciji in Braziliji in je del načrtov družbe TikTok za spodbujanje možnosti monetizacije na platformi. Do napovedi programa Creativity Program prihaja kmalu po tem, ko je YouTube začel deliti oglaševalske prihodke z ustvarjalci kratkih videov. Ustvarjalci TikToka so v preteklosti izrazili nezadovoljstvo z nizkimi zaslužki iz neposredne monetizacije na platformi: v primerjavi z YouTubom ali Twitchem vplivneži pogosto zaslužijo zelo nizke zneske denarja, tudi če so njihovi videoposnetki ogledani milijonkrat. Zato morajo svojo slavo zaslužiti z drugimi orodji, pogosto zunanjimi oglaševalci. Ali bo novi program rešil to težavo?