Zvezdnica je o moževi prevari spregovorila v skladbi, v kateri dobesedno smeši svojega nekdanjega partnerja. Pesem je postala pravi hit, saj je le v nekaj dneh nabrala več kot 120 milijonov ogledov. »Ferrarija si zamenjal s Twingom, Rolex s Casiom,« je najbolj znan verz pesmi BZRP Music Session #53, pevkinega novega singla, ki ga je posnela z DJ Bizarrapom. To je jasen namig na novo romanco nekdanjega nogometaša. A Shakira se je prav s to skladbo, s katero je želela kaznovati svojega bivšega in njegovo novo ljubezen Claro Chio Marti, nekoliko uštela, saj je sledil nogometašev odgovor, ki je mnoge pustil odprtih ust. »Ta ura je večna,« je dejal, ko je med neposrednim prenosom na Twitchu pokazal uro Casio na svojem zapestju. »To je za vse življenje,« je poudaril. Kot da bi hotel povedati, da njegova nova romanca ni le spogledovanje, ki je pripeljalo do konca njegovega razmerja s Shakiro, ampak velika ljubezenska zgodba, ki bo trajala večno.
Primerjava s predmeti
Shakira je morda res naredila skladbo, ki bo postala velik hit, vendar je primerjanje novega dekleta s predmeti res nekoliko ceneno. Kot da bi imele ženske materialno vrednost. Piqué se je namreč odzval tudi na drugi sporni verz skladbe: »Ferrarija si zamenjal s Twingom.« V videoposnetku, objavljenem v zgodbah na Instagramovem profilu Kings League, se nogometaš pripelje z belim Twingom. Po športnikovih gestah se je pevka spravila še na svojo nekdanjo taščo. Na svojem balkonu, ki stoji nasproti hiše Piquéjeve matere, se je pred nekaj dnevi pojavila lutka v obliki čarovnice. Nedvomno sporočilo, namenjeno babici njenih otrok in sosedi, s katero odnosi očitno niso idilični. S to gesto si je Shakira najbrž vsaj malo olajšala dušo, počasi pa bi morala s tem prenehati, saj postaja nekoliko patetična in vsekakor ne sme pozabiti, da javno blati očeta svojih otrok. Tudi on bi morda lahko prenehal z odgovori na spletnih omrežjih, saj se zgodba še dodatno napihuje.
Brezplačna marketinška reklama
Boj med nekdanjima zaljubljencema pa sta izkoristili tudi družba Casio in Renault. »Danes smo prejeli kar nekaj obvestil o omembi družbe Casio v pesmi. Ure, tipkovnice in kalkulatorji Casio so za vse življenje,« je s svojega potrjenega računa tvitnil marketinški oddelek podjetja Casio.
Renault je šel še dlje
Medtem se je Renault Španija odzval na del refrena pesmi »Una loba como yo no está pa' tipos como tú« (Volkulja, kot sem jaz, ni za moške, kot si ti) ter z navedbo imena Piquéjeve ljubice, v katerem Shakira pravi »Tiene nombre de persona buena Claramente no es como suena« (Ima ime dobrega človeka/Jasna ... ni tako, kot se sliši ... Clara v španščini pomeni jasna). »Za fante in dekleta, kot si ti. Povečajte glasnost!« je tvitnilo podjetje in uporabilo ključnike, med drugim #clearly #young #agile in #mischievous. Podjetje je objavo pospremilo s sliko rdečega Twinga s krogom s številko 22 na voznikovih vratih. Številka se nanaša na verz »Yo valgo por dos de 22« (Vredna sem za dve 22-letnici), torej na starost, pri kateri bi bila Clara Chía, ko sta s Piquéjem začela svoje razmerje.