Oglaševalska naročnina Netflix je očitno velika polomija: nikogar ne zanima, oglaševalci pa so besni. Oglaševalci, ki so upali, da bodo dosegli milijone uporabnikov, so več kot besni. Po navedbah revije Digiday naročnina ne dosega številk, na katere so stavili. Dolgoletni naročniki raje plačajo več, kot da bi se sprijaznili s prekinitvami oglaševanja, potencialnih novih naročnikov pa cena, ki je zanje še vedno previsoka, ne prepriča. Netflix z oglasi je na voljo v ZDA in v nekaterih evropskih državah. Uporabniki Netflixa torej raje plačujejo polno ceno, kot da bi gledali oglase.
Gigant bi bil zdaj lahko prisiljen seči v denarnico in vrniti del naložb oglaševalcev. Možnost povračila v primeru neuspeha je bila sicer del pogodbenih klavzul.
Vodstvo Netflixa poskuša ugotoviti, kako z oglasi uveljaviti nov način gledanja pretočne platforme in prepričati več uporabnikov, da se nanjo naročijo.