Šest let je minilo, odkar je Bijelo dugme razprodalo našo največjo koncertno areno. Gostitelji obljubljajo pravo balkansko silvestrovanje za najbolj neučakane in ogrevanje za tiste, ki boste leto 2023 pričakali na trgih mest nekdanje skupne države.
V Beogradu smo ujeli Gorana Bregovića, ki se vedno rad pogovarja o Ljubljani: »Dugme je tam posnelo svoj prvi LP, odigrali smo nekaj izjemnih koncertov, prepričan sem, da bo zelo dober tudi ta, ki prihaja. V Ljubljani živi nekaj mojih 'Sarajlija', s katerimi sem še vedno prijatelj, in vedno se v Ljubljani počutim zelo prijetno.« Iz vala novega primitivizma, ko so sarajevski bendi premikali Jugoslavijo, sta pri nas našla dom Branko Djurić Djuro (Bombaj štampa) in Saša Lošić (Plavi orkestar), od Bregovićevih prijateljev pa se je tu udomačil tudi Bora Djordjević (Riblja Čorba).
Ko je Dugme leta 1976 obnorelo Jugoslavijo, v Ninu zanje niso našli lepih besed: »Najstarejši obiskovalci koncertov, ki so kot epidemija preplavili mesta z več kot 30.000 prebivalci, niso starejši od 15 let. Če že, so mentalno na nivoju desetletnikov. Celo za nezrelega človeka se zdijo besedila, kot je: 'Življenje bom dal, ker si samo moja, edina ljubezen moja,' preveč idiotska ... Prodali pa so več kot 600.000 plošč in v zadnjih 365 dneh imeli 200 koncertov.« Lani, 45 let kasneje, sta zagrebški Lisinski in ljubljanski Cankarjev dom gostila koncerta Ima neka tajna veza – Made in Sarajevo, kjer so sodobni pevci s simfoniki izvajali tudi pesmi Dugmeta. Bregović: »Res so našo glasbo takrat opisovali kot otročjo, a smo že v 80. letih nastopali tudi s simfoniki, tako da me ne preseneča, da danes naša glasba živi tudi v tej obliki.« V Stožice pa seveda prihaja bend, zbor in ciganski orkester.