Lady piknik

FOTO: Znani obrazi pokazali zaupanje pravi dami

Nejc Simšič
18. 6. 2021, 13.59
Posodobljeno: 18. 6. 2021, 14.52
Deli članek:

Na tradicionalnem zvezdniškem pikniku, ki ga je v Zajčji dobravi ob upoštevanju varnostnih navodil priredila revija Lady, tudi letos niso manjkali slavni in zabavni obrazi, za to priložnost so si nadeli edinstvena pokrivala, ki so bila znova v središču pozornosti.

M24
Dami, ki nikoli ne zamudita Lady piknika: Darja Kuhar Kotnik in Metka Premerl.

Na tradicionalnem pikniku Lady pod klobuki so tudi letos izbrali najbolj domiselne klobuke.

V ženski kategoriji je slavila pevka Regina, ki je pokrivalo izdelala sama in se ob tem tudi poškodovala, med moškimi pa je največ pozornosti požel pevec Tilen Lotrič, ki se je piknika udeležil s turbanom na glavi. Podelili so tudi nagrade v kategoriji najboljšega otroškega klobuka, tu so nagradili klobuk Anaye Paynich, hčerke Anne Paynich. Anaya ga je izdelala sama. Najboljši skupinski klobuk pa je izdelala ekipa Radia Antena.

Številni zvezdniki so tako po dolgem času uživali v zares nepozabni zabavi, v prijetnem vzdušju so se počutili naravnost fantastično. »Mislim, da je bil to eden najboljših piknikov doslej, in to samo kaže, kako krvavo so ljudje potrebovali druženje in dobro zabavo z obilo glasbe,« je povedal Dejan Krajnc, ki je s svojo skupino dodatno razgrel atmosfero.

M24
Priljubljena resničnostna zvezdinica Carmen Osovnikar si je nohte uredila dogodku primerno, na njih je pisalo Lady.

Bogat spremljevalni program

Prireditev je tokrat povezovala simpatična aktualovka Ajda Mlakar, za animacijo najmlajših je s svojim programom in pravljičnimi junaki poskrbela Vila Eksena, za dobro glasbo pa Sam's Fever, Zvita feltna, Tilen Lotrič in Dejan Dogaja. Za glasbeno podlago je ves popoldan in večer skrbel tudi DJ Rogovilc.

Akcija #ZAUPAMLADY

Ta teden se je sicer začela prodaja revije Lady s čisto novo podobo. Revija je na slovenskem trgu prisotna že celih 31 let, včeraj pa je opustila dvojno poimenovanje (Zvezde/Lady). Širšo javnost so o spremembi imena obvestili s kampanjo, ki so jo poimenovali #zaupamlady in izraža tisto, na kar so ustvarjalci revije najbolj ponosni – zaupanje.