Delo prinaša satirično obravnavo nacizma, ki ga želi avtor osvetliti z dvema konceptoma: ideologijo čiste rase in pojmom izrojene umetnosti. Predstava v sebi nosi elemente politične satire, črne komedije, grozljivke in kabareta. Delo govori o dveh mladih slikarjih, Adolfu Hitlerju in Viktorju Karlsteinu, ki se želita vpisati na Akademijo likovnih umetnosti na Dunaju, ampak jima ne uspe. Veliko pozneje, leta 1944, sta oba v Berlinu: Hitler je postal firer, Karlstein pa znanstvenik, ki za potrebe vermahta konstruira novi monstruozni bitji, moškega in žensko. Dve telesi, po njegovih algoritmih nadčloveka z multiplicirano močjo, ki bosta spočeli novo raso. Überrasse. Markus in Heidi bosta zmagovito orožje v času, ko nacisti izgubljajo na vseh frontah. Hkrati pa sta tudi Viktorjevo umetniško delo. Njegov odgovor na izrojeno, abstraktno umetnost. Da pa se bo eksperiment posrečil, morajo biti deli teles, ki sestavljajo novi kreaturi, arijskega porekla. Predvsem je treba izločiti najnevarnejše: Jude, homoseksualce, Cigane ... Tu pa nastopi težava: leta 1944 v Berlinu čistega »arijskega materiala« ni več na pretek in lahko pride do usodne napake … Scenografinja predstave je Janja Korun, koreografinja Sinja Ožbolt, kostumografinja Bjanka Adžić Ursulov, oblikovalec luči Andrej Hajdinjak, dramaturginja Darja Dominkuš, asistentka dramaturginja (študijsko) Zala Norčič, oblikovalec zvoka Vanja Novak, lektor Jože Faganel in asistent režiserja (študijsko) Bor Ravbar. Ustvarjalci so dodobra nasmejali gledalce, ti pa so se jim za razgibane trebušne mišice zahvalili z bučnim aplavzom.