Ob njej ima človek težko slab dan. Njen smeh je nalezljiv in zdi se, da so vsi pregovori, ki spodbujajo k pozitivnim nazorom pri njej padli na plodna tla. A čeprav Jana ne dovoli, da ji karkoli zares pokvari njen obstoj, s svojimi mladimi leti za seboj nosi ne malo izkušenj – čudovitih in … malo manj čudovitih.
Bili so časi, ko je Jana svoj kruh služila pred fotografskimi objektivi in na modnih pistah – slovenskih, pa tudi milanskih in tistih čez lužo. Njen prodoren pogled so enačili s tistim od Ume Thurman, zato mnogi še danes Jano kličejo kar Ivy, po Poison Ivy, čeprav v njej ni nič strupenega, morda je bil v času, ko je prebolevala raka na dojki, strupen le njen prijazen odnos do kemoterapij. “Tekočino, ki ubija temne celice, sem videla kot bleščečo energijo, polno ljubezni, ki daje mojemu telesu moč,” pravljično opisuje v resnici hude čase, ki jih je preživljala takrat 26-letna Jana, in dodaja, da ji je izkušnja z rakom dala vse, kar danes v resnici je: “Spoznala sem, da je vse, kar potrebujemo, že v nas samih, da imamo neverjetno notranjo moč, moč misli, malo pa me je tudi razvadila. Takrat sem zaradi slabe odpornosti pazila, katere kraje obiskujem, kaj bom jedla ali iz katerega kozarca bom pila. Pomembno je, da ti je vedno udobno in da te ne zebe. Majhne stvari so bile pomembne in na nekatere reči pazim še danes, kar je pravzaprav čisto fajn.” Janin optimizem izhaja iz družine, saj ji je bil položen že v zibelko in to si šteje za uspeh, ker življenje se zgodi in odvija po svoje, od posameznika pa je odvisno, kako gledamo na nepredvidene situacije.
Ključ do uspeha je v tebi!
Jana Koteska kot ambasadorka praznične kampanje Huawei želi s sporočilom »Ključ do uspeha je v tebi« sporočiti, da je velik uspeh predvsem to, da opravljaš delo, ki te veseli, si zdrav, imaš pristne odnose, greš vsako noč mirno spat in se zbudiš vesel, ker samo si. Jana poudarja, da je potrebno slediti otroškim sanjam, ki so v najbolj rosnih letih zanetile iskrice v naših srcih in risale nasmehe nam in vsem okrog nam. »Ko si majhen, še ne veš. Ampak tiste otroške sanje, ki ti prižgejo iskrico v očeh, so lahko prave. In največkrat res so!« o svojem ključu do uspeha govori Jana in vse spodbuja, da tudi vi delite svojo motivacijsko zgodbo na tem mestu.
O podjetju Huawei
Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot dva milijona pametnih ur Watch GT in več kot 10 milijonov telefonov serije P30, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.
Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweia in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.
Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si