Kar so več tednov napovedovali črni plakati, se je zgodilo. Priljubljen mariborski lokal so resnično zaprli. In ga za en večer odprli le za povabljence. Za provokativno kampanjo stojita 6pack Čukur in njegova Nika, ki sta pripravila eno najpompoznejših zabav, kar jih je Maribor kdaj videl. »Šlo je za mojo zadnjo rojstnodnevno zabavo, saj bom kmalu dopolnil okroglih 40, in prvo, na kateri smo predvajali nov spot za pesem #Instabejb, ki se ji obeta velika odmevnost, še posebej, ker so mnogi gostje že ob prvem poslušanju dejali, da so zaradi izjemnega, družbenokritičnega besedila dobili kurjo polt,« je povedal Čukur, ki v novem komadu nastavi ogledalo instagramovski generaciji, ki na splet pošilja iluzijo o svojem bleščečem življenju.
Vse je bilo popolno
Presenečena, kako zelo je odmevala novica o zaprtju mariborskega kluba, in bogatejša za spoznanje, da imamo ljudje raje negativne novice, četudi niso povsem resnične, sta 6pack in Nika Čukur celotni večer ustvarila v instagramovskem, zvezdniškem razpoloženju. Vse komponente so bile na mestu: rdeča, pravzaprav črna preproga, povabila sta tri slovenske instagramove »influenserke«, pripravila fotogenično in okusno večerjo, zapovedan modni slog večera pa je bila eleganca. S Čukurjem in Niko je ta večer praznovala cela armada znanih mariborskih in slovenskih obrazov – od Jana Plestenjaka do mariborskega župana Andreja Fištravca.