»Dober rezultat je zagotovo posledica dejstva, da se ljudje vse bolj zavedajo pomena zdravega življenjskega sloga in za to smo mi pravi partner. Ljudje so to že začeli prepoznavati.« je o razlogih za uspeh povedal dr. Martin Stihsen, predsednik uprave Merkur zavarovalnice. Zdravo naravnan in razgiban je bil tudi lifestyle dogodek za medije na Osrednji ljubljanski tržnici, ki se je odvijal ob Merkurjevem t. i. food trucku, s katerim bodo skupaj s Klemnom Bunderlo, ambasadorjem za zdrav življenjski slog Merkur zavarovalnice nadaljevali akcijo ozaveščanja k zdravemu življenjskemu slogu po vseh večjih slovenskih mestih. Na dogodku so novinarjem prvič prestavili tudi novo revijo za zdrav življenjski slog Wellife ter atraktivno kampanjo, ki so jo zasnovali v sodelovanju s svetovnimi kuharskimi mojstri Jamie Oliver Food Foundation.
Že lani je Merkur zavarovalnica doživela preobrazbo in se z novo podobo in filozofijo pozicionirala kot zavarovalnica, ki svojim zavarovancem nudi podporo pri ohranjanju zdravega življenjskega sloga. Letos bodo aktivnosti še nadgradili in svojim zavarovancem ponudili še več za dosego cilja – zdravega življenjskega sloga.
»Jeseni pričenjamo s turnejo s t.i. food truck-om po vsej Sloveniji, organizirali bomo aktivne dogodke z rekreacijo in učenjem izdelovanja smutijev. Poleg tega bomo na trgu predstavili novo življenjsko in zdravstveno zavarovanje. Slednje bo popolna novost na slovenskem trgu - svojim zavarovancem bomo omogočili, da si sami sestavijo popolnoma personalizirano zdravstveno zavarovanje glede na svoje potrebe, želje in zmožnosti. In ne nazadnje - razvijamo tudi lastno unikatno aplikacijo za pametne telefone, s katero bodo naše zveste stranke lahko poiskale ponudnike storitev, povezanih z zdravim življenjskim slogom, ki jim bodo ponujali lepe popuste.« je njihovo vizijo orisal član uprave Merkur zavarovalnice mag. Terence J. Taylor.
Wellife Magazine tudi v Sloveniji
Da bodo sedanji in bodoči zavarovanci Merkur zavarovalnice popolnoma obveščeni o novostih in pomembnih informacijah v zvezi z zdravim življenjskim slogom, je bila na današnjem Lifestyle dogodku predstavljena tudi revija Wellife. »Naša nova revija Wellife bo izhajala dvakrat na leto, v njej pa bo poudarek na temah, kot so trendi pri doseganju zdravega življenjskega sloga, zdravo telo, zdrava hrana, polno življenje in prosti čas. To je res velika novost na slovenskem trgu in prepričan sem, da jo bodo bralci z navdušenjem prelistali in jo vzeli za svojo,« je izid nove revije z besedami pospremil mag. Terence J. Taylor, član uprave Merkur zavarovalnice.
Po uspešnem lanskem letos že drugi Merkur zavarovalnica Business Run
Višek vsega letošnjega dogajanja predstavlja drugi Merkur zavarovalnica Business Run, ki bo potekal 21. septembra v parku Tivoli v Ljubljani. »Že lani je na dogodku sodelovalo okrog tisoč udeležencev, letos jih pričakujemo še enkrat več, in sicer tudi zaradi koncerta naše atraktivne posebne gostje – Severine,« napoveduje mag. Terence J. Taylor. Merkur zavarovalnica Business Run je sijajna priložnost za družbe, da svoje sodelavce motivirajo s t. i. team buildingom, ki vključuje zdravje, šport in zabavo. »V Merkur zavarovalnici bomo povabili vse sodelavce, saj želimo tudi njih spodbujati k zdravemu življenju. Vabljeni tudi vi – če ne tečete, pa se nam pridružite vsaj pri nordijski hoji!« je z vabilom zaključil mag. Terence J. Taylor.