Le kdo se ne spomni Hajdi, tiste male navihane pevke, ki je z nasmeškom prepevala pesmi, kot sta Naš kuža in Nisem važna. Čeprav danes ne poje več na odrih, še vedno prepeva svoji najljubši publiki – sinovoma Danteju in Evanu. In prav ljubezen do otrok jo je pripeljala v nov posel, kjer je zelo uspešna.
Hajdi svojo priljubljenost in preteklo slavo zdaj uporablja na poslovnem področju, ki je povezano z otroki.
Zdaj ne poješ več, saj tudi zaradi otrok uspešno krmariš v poslovnih vodah. Kaj točno počneš?
Še vedno pojem, otrokoma, saj je glasba še vedno moja velika ljubezen. Moje delo pa je zdaj trgovinica Hajdi.si, kjer še vedno ohranjam stik z otroki, in to me resnično veseli. Izbiram in preizkušam izdelke, ki združujejo trendovski dizajn in funkcionalnost.
Podjetje si poimenovala kar s svojim imenom. Verjetno zato, ker te ljudje še vedno prepoznajo?
Neverjetno veliko ljudi se še vedno spomni male Hajdi in pesmic, ki so jih kot otroci prepevali z mano. Zelo lep in ganljiv je občutek, ko pristopijo in mi velikokrat rečejo, da sem njihov najlepši spomin na brezskrbno otroštvo. To želim ohraniti še naprej, včasih v pesmicah, zdaj pa z jagodnim izborom čudovitih izdelkov.
Veliko daš na stil. Si torej tudi nekakšna svetovalka za »otroški stil«?
Najpomembnejši segment v podjetju je svetovanje. Sama sem velikokrat kupila kar nekaj izdelkov, ki jih nikoli nisem uporabila. In ravno zato se mi zdi komunikacija s strankami zelo pomembna. Zelo pomembno je, da jih spoznamo, da se pogovorimo in na podlagi tega predlagamo, kaj je najbolj primerno za njihove potrebe.
Kakšni so torej načrti za naprej?
Želim postati najboljša v svojem poslu. Vse bolj se nam odpirajo tudi tuji trgi, ki so vsak po svoje specifični in na svoj način posebni.